Jana Income Dalam USD!

Jana Income Dalam USD!
Tak Perlu Risau Tentang Ringgit Malaysia!

Friday, November 4, 2011

Result=Keputusan=결과

Ha..keputusan peperiksaan akhir semester 3 Tuan Tanah dah keluar.



Alhamdulillah, Tuan Tanah tak mengulang apa-apa subjek.

Cuma, Tuan Tanah perlu mengulang kursus Kokurikulum.

Salah Tuan Tanah jugak.

Sebenarnya, ada sedikit masalah dengan kursus ni. Nama Tuan Tanah tiba-tiba tak ada dalam senarai pelajar untuk semester 3.Dan, salah Tuan Tanah kerana tidak berjumpa dengan mana-mana pihak (Unit Kokurikulum, ketua Ko) untuk mencari jalan penyelesaian.

Hasilnya, [HBU135=F. GAGAL!]

GAGAL. *Haishh.. Takpe.

*Still happy pasal target BEL311 (Bahasa Inggeris) untuk dapat "A" tercapai. Alhamdulillah :)

3 comments:

❤ LoVe Cik Fia ❤ said...

ehemm ehem...

untunggg laa kann org tu BEL dia A..

hehehe...

fia baru tengok result tadi..

Alahdulillah.. :)

walau apa pun,congrats utk tuan tanah ... pasal HBU tu,kacang je.. tak de ape pun.. relaks okayy.. :)

❤ LoVe Cik Fia ❤ said...

*alhamdulillah

Silap typing pulakk

Tuan Tanah Adib said...

Haha.. Pasal HBU tu yang den maleh nak buat tu... tp syukurlah dapat jgk A dalam BEL...Tuan Tanah mmg suke dengan subjek BEL :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...