Jana Income Dalam USD!

Jana Income Dalam USD!
Tak Perlu Risau Tentang Ringgit Malaysia!

Monday, April 15, 2013

Selamat tinggal UiTM Dungun :(

*Entri kali ini, Tuan Tanah membahasakan diri dengan "aku".Penggunaan bahasa pasar dalam entri kali ini.

Habis sudah paper terakhir. Habis sudah subjek terakhir. Dan habis sudah semester terakhir.
Maka, secara tak rasminya aku dah jadi ex-student diploma UiTM Dungun. Kenapa tak rasmi? Ya lah, result final semester tak dapat lagi. Tapi insyaAllah semuanya akan OK kot. Hehee.

Aku dah ada dekat rumah sekarang ni. Tapi dah mula rasa rindu dekat UiTM. Rindukan Pusat Hidayah, kolej Tenggol, kolej Duyung, kolej Perhentian, Dewan Aspirasi, mesin ATM Bank Islam, Perpustakaan Cendiakawan...hmmm.. macam-macam lagi lah..tak larat nak cerita semua. Nah aku bagi gambar-gambar tempat dekat UiTM Dungun ni. Interpretasi anda dihargai :)









Aku akan merindui UiTM Dungun. Akan. :)

2 comments:

Nora Karim said...

zaman belajar la yang paling menyeronokkan... masa belajar selalu komplen... tapi bila dah habis belajar... rindu-rinduan jagi kenang-kenangan... huhuh

Tuan Tanah Adib said...

Nora Karim : betul2.. masa belajar dok mengeluh sane sini... dah habes belajar rase rindu pulak kan? haha :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...