Jana Income Dalam USD!

Jana Income Dalam USD!
Tak Perlu Risau Tentang Ringgit Malaysia!

Thursday, June 17, 2010

My Pre-Pe-Rations...

26 hb nie dah nak masuk U..tp aku tak ready 100% lg..
Tu sebenarnya buat aku stress tu.haishh~~!
Berikut senarai persiapan aku dan berapa persen benda tu dah settle.

1)Pakaian(Baju,seluar,etc):90%..kerana mungkin ada sikit lagi tak cukup.Seluar yg aku baru beli tu panjang sangat dan maseh blom hantar tailor untuk di"alter" lagi.

2)Dokumen(Pengesahan,sijil,etc):60%..ini yang paling menyebabkan aku stress.Pasal dokumen2 nih,aku asyik tangguh aje..Ntah bile aku nak wat..Adoiii!!

3)Mental(minda lah!):50%..penyakit homesick aku masih belum pulih sepenuhnya..SOMEBODY HELP ME!!

4)Kewangan(yuran,etc):90%..yuran dah bayar,duit belanje ada la sikit,cuma masih tak lengkap pasal PTPTN blom dapat lagi.

5)Sosial:85%..belum pergi lagi aku dah dapat kenal ramai lagi kawan yang belajar kat kampus sama dengan aku..So,dah dapat kawan dah! :)

6)Ilmu(Ilmu agama,akademik,etc):75%..Ilmu akademik belum lagi,pasal tak tau ape yg perlu dipelajari kat sana.Ilmu agama pulak masih belum lengkap.Mana ada manusia yang lengkap ilmu nya,kerana manusia perlu sentiasa mencari ilmu tau!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...