Jana Income Dalam USD!

Jana Income Dalam USD!
Tak Perlu Risau Tentang Ringgit Malaysia!

Friday, June 18, 2010

My Phone's Songs

Kali ni aku nak share ngan korang pasal lagu ape yang ada dalam henset aku sekarang..haha..kata orang,"sharing is caring" dan ada kata "sharing is sexy!"..Apa aku kesah??Hahaha..Saje je nak share tajuk-tajuk lagu ni,supaya korang-korang bolehlah tau personaliti aku cmne.

Lagu yang seseorang tu minat boleh mencerminkan personaliti mereka kan??Well,ini sebahagian(sebahagian je tau.bukan semua) lagu dalam henset aku:

-Shahir(Kebahagiaan dalam perpisahan)
-Tilu(Ku Bukan Aku)
-My Chemical Romance(Mama,Helena)
-Linkin Park(Numb)
-Lady Gaga(Paparazzi,Lovegame,Pokerface)
-Ain(Penanggung sepi)
-Maulana(RSVP)
-Micheal Buble(Haven't Met You Yet)
-Faizal Tahir(Cuba,Adrenalin,Karma,Malaysia Satu)

Hahaha..Kenapa lagu Lady GaGa dan Faizal Tahir ada banyak??Kerana aku suka lagu diorang la..hahaha =P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...