Jana Income Dalam USD!

Jana Income Dalam USD!
Tak Perlu Risau Tentang Ringgit Malaysia!

Friday, June 18, 2010

Ayat ayat Cinta

Yang di atas tu adalah poster filem kegemaran aku,iaitu Ayat-ayat Cinta.First time aku tengok cerita ini kat TV3.Aku pun tak tau camne aku bleh minat filem ni.Actually,aku ada tengok iklan filem ni kat TV3.Then rasa hati aku kata cerita ni best.So,aku setkan time aku untuk tengok cerita ni.Masa tengok TV tu,aku sorang je yang dok menonton..Jadi,bila sorang menonton,baru la ada feel.Haha.Serius weh,masa tengok cerita ni,airmata aku dok bergenang je.Haha.

Then aku terus carik info pasal cite ni kat internet.Aku download poster dia,sountrack dia dan novel dia.(Filem ni kan adaptasi dari novel..)..Tapi masalahnya filem nye aku tak dapat.Berminggu-minggu aku tunggu filem ni keluar kat kedai CD pasar malam.(Cetak rompak je beb.Tak mampu beli ori!).Akhirnya dapat gak.Walaupun CD tu tak sempurna,tapi aku mmg hepi time dapat beli CD tuh.

Kenapa aku buat post ni??Haa..sebab saje je nak imbau kenangan lama.Mode jiwang pun tak habis lagi.(Sila tengok post sebelum nie.TQ)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...