Jana Income Dalam USD!

Jana Income Dalam USD!
Tak Perlu Risau Tentang Ringgit Malaysia!

Sunday, April 28, 2013

Belajor memandu weh!!

Haa.. Tak lama lagi Tuan Tanah nak belajar memandu (ok..mungkin ramai yang nak persoalkan, kenapa lambat sangat kan?) Tak semua lelaki kat dunia pandai bawak kereta, termasuklah Tuan Tanah. Tapi takpe lah kan, asal belajar kan? kan?

 Sekarang semua dah bayar, tunggu giliran nak belajar memandu je. Hope
semua berjalan lancar, InsyaAllah. =)

Errk, gini ke parking? Payah weiii :(
 

2 comments:

Rosmiza Ali said...

Semoga sukses! Mieza pun sampai skang takde lesen mandu lagi.. Ada lesen motor je.. Huhu~~

Tuan Tanah Adib said...

Haha.. same la kite.. ni dah umor 21 tahun bru nak amek lesen. itupon xtau bawak kereta manual lagi tau! huhu.. tengs ~ :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...