Jana Income Dalam USD!

Jana Income Dalam USD!
Tak Perlu Risau Tentang Ringgit Malaysia!

Saturday, October 22, 2011

Samsung Galaxy S 2 VS iPhone 4S

Korang ada terfikir tak, nak beli "smartphone" baru?
Ye lah, mana tahu ada duit lebih kan?

Pilihan terbaik, antara SAMSUNG GALAXY S 2 dengan APPLE iPHONE 4s

Kedua-duanya bagus. Sangat bagus. Pujian melambung-lambung.
Grafik cantik. Aplikasi superb. Touch screen lancar.

Tapi mana lagi bagus dari segi KETAHANAN?
Jom tengok video ni;

UJIAN JATUHAN (DROP TEST) diantara kedua-dua "smartphone" ini.





Dah tengok video ni? Ha, pandai-pandailah menilai ya! :)

5 comments:

Fabulous Me said...

Wahhh.. Menarik gak samsung! Tpi setia pd yg 1. Apple. :)

Tuan Tanah Adib said...

Hehe. Takpe, yg pandai jaga saye pun prefer iPhone. Responsive, laju, grafik canggih.

Tp kalau yg tak pandai jaga, asyik terjatuh je..baik pakai Samsung Galaxy tu..tahan sikit :)

Apa pun, setiap orang taste berbeza..Saya senang pakai Nokia je..baling kat dinding, pecah pon boleh hidup lagi..just sambung macam puzzle je...HAHAHA :D

ch000tz axoera said...

tu gunayer phone guna sarung hehehehe

ch000tz axoera said...

apple still da vasssss :D

Tuan Tanah Adib said...

Haha..wahhh..ramai peminat iPhone!! HAHAHA

takpe, iPhone pun tahan jugak, asal kita pandai jaga la kan?

kalau henpon besi 100% sekalipun, kalau tak pandai jaga, boleh hancur jugak kan?

tp kalau bab style, sye prefer iPhone...ade klas yawww...haha :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...