Jana Income Dalam USD!

Jana Income Dalam USD!
Tak Perlu Risau Tentang Ringgit Malaysia!

Friday, April 15, 2011

I miss all my lecturers!

Okay, baiklah.

Study week dah bermula
(walaupun secara rasminya belum start pun.ade klas lagi.adoii)

Saya nak minta ampun dan maaf kepada semua pensyarah yang pernah mengajar saya
untuk semester 2 ni:

Sir Iskandar:Sir memang terbaik.Dan carry mark yg sir bagi pun mmg terbaik.Terima kasih sir!

Puan Ismi:Puan sangat sporting.Dan kelas BEL260 adalah kelas favourite saya!Terima kasih puan!

Madam Sarimah:Madam berjaya menjadikan saya celik akaun kembali.Terima kasih puan!

Madam Wan Kemala:Cara pengajaran puan memang terbaik! Doakan saya ya!

Ustaz Mu'allim:Ustaz,halalkan apa yang Ustaz pernah ajar kat saya ya!

Miss Afriza: Miss! Saya sedar kini bahawa matematik bukan sesuatu yang susah! :)

Madam Ramha: Tahun depan mengajar lah saya lagi..huuuu

Encik Othman: Kesatria Kembara di hatiku!!!!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...