Jana Income Dalam USD!

Jana Income Dalam USD!
Tak Perlu Risau Tentang Ringgit Malaysia!

Sunday, April 17, 2011

admire..

Andi: Aku rasa aku sukakan seseorang lah!

Raka: Hah! Jangan mimpilah! Dari dulu ramai orang kau suka.Tapi tak pernahnya dapat kan? Buang masa je kau try...

Andi: Habis,sampai bila aku nak macam ni je? Aku pun perlukan teman jugak.

Raka: Tak payah.Kalau kau nak menangis,kau menangis la sorang-sorang.Nak luahkan perasaan,kau cakap la sorang-sorang...kau kan dah biasa macam tu?

Andi: Ye.Memang aku dah biasa camtu.Tapi.....

Raka: Takde tapi tapi. Aku tak nak kau kecewa lagi. Kau tu dah lah jenis yang terlalu berharap!

Andi: Terlalu berharap ye...Hmmm..Tapi kalau aku tak luahkan, sampai bila lagi?

Raka: Macam ni lah. Kau luahkan aje kat si dia tu.Kalau jadi, tahniah.Kalau tak,takziah.Itu aje. Tapi aku dapat agak la jawapan apa kau terima nanti..HAHA :D

Andi: Tak motivate langsung! :(

1 comment:

aNdi.Hanin::حنين نظوره said...

wow, nama saya ad kat dalam entri ni :3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...