Jana Income Dalam USD!

Jana Income Dalam USD!
Tak Perlu Risau Tentang Ringgit Malaysia!

Saturday, June 12, 2010

Post pelik?

Post aku hari ni pelik sikit.Topiknye,
"LAGU APE YANG AKU SUKA POMPUAN NYANYIKAN UNTUK AKU"
pelik tak??huhu...takpe..ini tanah aku,sukati aku la..hahaha :)

Okeyh,so sesape yg nak amek hati aku(pompuan je),bleh la nyanyi lagu ni depan aku.
Dengan syarat,nyanyi dengan "feel" haa..bukan main sumbang aje..

1)Ayat-ayat cinta(Rossa);lagu ni kalau sape nyanyi dengan feel,gerenti bleh buat aku nanges depan korang.

2)Bertamu di kalbu(Jaclyn Victor);kalau dapat korang buat "high note" time korus,korang mmg gempak arr.

3)Ku bukan aku(TILU);well,lagu ni biase je.Tapi kalau korang dapat buat suara ala2 "cheeky" gitu,sure dapat menawan hati aku.Kehkeh..

Well,aku ni memang perasan je kan???

Next time,aku wat post tajuk lagu yg bleh buat aku meruntun jiwa bila AKU nyanyikan sendiri....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...