Jana Income Dalam USD!

Jana Income Dalam USD!
Tak Perlu Risau Tentang Ringgit Malaysia!

Wednesday, June 16, 2010

Pegi Kajang :)

Tadi,lbeh kurang 1 tghari(aku xpasti tghari atau petang la)..mak aku tepon rumah
Suruh amek kat KTM Kajang..naek moto
Apa lagi,berbekalkan moto Yamaha 135 LC ES klac tangan versi rempit aku,
aku teros merempit ke sana..HAHAHA

*AMARAN:REMPIT MEMBAHAYAKAN KESIHATAN*
Takde la rempit sgt..biase2 aje...gile ke nak pecut..aku dah la 2 kali eksiden moto..
dah serik dah beb..

...

balik dari stesen KTM,aku ngan mak aku singgah McDonalds Kajang.
Sementara mak aku beli makanan,aku tengok perlawanan bola dalam HD(Hi-Defination)..
Wehuu...1st time dapat tgok Astro B.Yond secara sebenar(bukan iklan)
Mmg best la Astro B.Yond....Cayalah...Feewitttt

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...