Jana Income Dalam USD!

Jana Income Dalam USD!
Tak Perlu Risau Tentang Ringgit Malaysia!

Tuesday, June 22, 2010

Cis!

Pagi tadi,aku hantar adik aku pegi sekolah pasal hujan.Kalau tak,dia naik basikal aje.
Tapi,berlakunya satu insiden(bukan eksiden tau!)..
Time tu aku kat highway.Aku masuk lorong kiri pasal aku nak pegi kiri kan..
Keadaan trafik time ti memang jam...Hujan kan..Orang nak gi keje lak tue..
Adalah sorang pakcik "nakal"(aku x suka ckp kasar) tu.Dah lah potong queue(barisan)..bawak laju..then langgar selut(lumpur) sampai terpercik kat aku..Hampess sunggung..Lagi membangkitkan kemarahan,dia berlalu pergi sambil tangan diletakkan di tingkap dan terus menghisap rokok...Berganda2 kemarahan aku..Dah lah bawak motor.Ingat aku ade tingkap ke ha pakcik.

AMARAN KEPADA PAKCIK ITU:
Jangan hisap rokok..Ingatlah orang tersayang ye pakcik..Rokok membahayakan kesihatan tau!
p/s:gambar motoo kat atas ni takde kena-mengena dengan moto aku.Motor aku kaler hitam,lagi cantek..HAHA :D

2 comments:

akuzle said...

huh... biarlaaa dier isap rokok... cepat2 'jln'...., x derlaaaa nk mengotorkan org lain plaks... hohohhohoo

Nadiranad said...

Bukan hijau merah?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...